Resan del 1: Köpenhamn

Jag och Jonathan har inlett vår resa. Vi har startat med en visit i Danmark och Köpenhamn. Det har varit väldigt trevligt och vi har träffat på många spännande människor.
Vi har vandrat på smala gator med vackra hus, ätit god mat, badat trötta fötter i haver, besökt en av de finaste platser jag satt min fot på, samt förundrats över olika människors inställningar och åsikter.
Imorgon fortsätter vi resan, och byter land. Vi styr mot städernas stad, London. Jag hoppas det kommer bli lika bra, kanske ännu bättre än Köpenhamn. Staden har iaf fått något att tävla med, för Köpenhamn går verkligen inte av för hackor.
Stora pluspoäng till: Alice i underlandet känslan, Christiania, och det trevliga sällskapet.
Minuspoäng: skulle kanske vara bristen på hästar och vagnar då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback