Dagens träning

Idag har jag som mål att tömköra Pirat en stund för att se vad han tycker om mina nya träningsplaner. De grundar sig i att jag har som mål att på nästa tävling köra Nat Msv och då krävs ett litet nytt tänk för oss i träningen.
Jag ska med andra ord undersöka lite närmare vad Pirat tycker om samlad trav. Kan bli spännande! Jag har höga förväntningar på honom, så det är bäst att han uppfyler dem. Men vi kommer ta det långsamt så att allt blir rätt från början!
Jag har fått endel fina tips om hur jag ska träna så vi börjar med att hitta sätt att skapa rätt sorts energi som jag sedan kan ovandla till önskat arbete hos ponnyn. Ska bli spännande att se hur detta går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback