Ridning

Igår var det för ovanlighetens skull ridning som stod på schemat. Det är inget som jag och pirat pysslar med allt för ofta, men det händer ibland. Innan jag för ca 3 år sedan insåg den fulla tjusningen med körning var det nämligen just ridning jag ägnade mig åt som mest. Och igår var det alltså dags igen! Vi började med att rida lite dressyr på en plan i närheten och avslutade med galopp i en backe. Oj så förvånad jag blir varje gång, pirat är ju riktigt trevlig att rida! Han är allmänt lättsam och lyhörd vilket gör det roligt att rida honom. Man kan ju faktiskt numera göra saker från ryggen på honom också! Så detta gör vi definitivt om snart. Men idag blir det dock körning, någon måtta får det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback