Ingen Bambi

Pirat är ruskigt säker på foten, även när det är halkigt. Om han märker att det är halkigt så stannar han och luktar på marken eller går runt. Jag behöver aldrig vara orolig att han går någonstans han inte klarar av, även om jag självklart aldrig skulle sätta honom i en situation där det kan hända så känns detsäkert att även han harlite vett.
.
Jag tror dock att det börjaar vara dags för skor snart dock, speciellt om isen tänker stanna med oss ett tag. Barfota-tassar i all ära, men de är rätt värdelösa om man vill vara aktiv och underlaget kämpar emot. Då röstar jag på metall under fötterna med massor av broddar. Det känns säkrast, även om man har en ponny som inte immiterar söta Disney figurer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback