Jag vill också!

Det är farligt att sitta och titta på olika vidoklipp om körning, jag blir bara ännu mer uppmärksammad på allt jag vill göra. Något som såg väldigt häftigt ut var denna rommerska köruppvisning! På slutet när de galopperar... galet häftigt. Jag kanske ska ta och klona mig några fler Pirater. Det ska väll inte vara så svårt, man är väll inte molekylärbiolog för intet liksom. Någon nytta måste man ha av sin utbildning kan jag tycka! Jag börjar med fyra fem stycken så får vi se (ja, jag måste ju såklart ha en extra, de är ju trots allt Pirater allihopa..). Jag började med att skapa en ny kategori som kallas "inspiration", kan ju vara bra att börja där kanske.
Skåda i alla fall denna video, mäktigt är ju bara förnamnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback