Wordpress..

Jag har suttit över en timma nu och försökt importera denna blogg till Wordpress, utan att lyckas det minsta lilla. Ett konto lyckades jag skapa, men inget mer! Skulle verkligen vilja byta "portal" eftersom inläggen på blogg.se ser så konstiga ut. Till exempel det faktum att jag måse sätta punkter mellan mina stycken för att få en rads mellanrum. Först tänkte jag "Äh, det spelar ingen roll, det blir bara charmigt", men nu är jag måttligt glad över fenomenet eftersom inläggen inte ser riktigt kloka ut.
.
(Oservera punkten, igen) Men det spelar ingen roll, för jag lyckas ju ändå inte. Ska försöka mer sen, senare, om ett tag, imorgon, någon gång, i framtiden.. Lite för irriterad på den himla sidan nu för att någonsin vilja se den igen. Men ett konto har jag ju iaf, kanske alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback