Ensam med alla vilddjur

Nu har mamma och Elin farit hem till Umeå De blir där i några dagar, och då är jag kvar i stugan med alla djur.
Undrar vad vi ska hitta på idag då... Blir kanske en liten ridtur senare idag med pållarna. Jag är inte så förtjust i att ge mig i väg med vagnen själv, särskillt inte om det inte är någon hemma över huvud taget. Därför blir det nog mest ridning de dagar jag är själv. Känns säkrast så.
.
När man rider finns ju alltid risken att man ramlar av, men  jag anser att de risker som finns när man kör är större eftersom man har vagn och allt som hänger med en sådan. Vi har ju också varit med om en del när vi varit ute, alltifrån skenturer till dikeskörningar, och då måste jag säga att en bra groom är guld värd. Jag känner mig alltid säker i vagnen när Elin sitter där vid min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback