Bästa vagnen!

Om det är någon som går och funderar över det här med vagnar tänkte jag än en gång prisa våran vagn. Jag är så nöjd så nöjd med den! Vi har nu haft den i ett år och den känns fortfarande som ny, inga som helst problem har vi haft med den. Funkar verkligen lika bra att köra med i snö på smala guppiga skogsstigar som på en dressyrbana.
.
Vi har köpt både luftgummihjul och hårdgummihjul, men använder de förstnämnda i mycket större utsträckning. De hårda hjulen har vi främst då vi kör dressyr och vill vara mer gigg-lika i vårt utseende. Så måste jag välja skulle jag välja endast luftgummihjulen, men de andra är ju mycket snyggare så jag är glad att jag har möjligheten att byta!
.
Våran vagn har också den underbara finessen med att vara försedd med lysande ögon vintertid. Vilket underlättar körningen något enormt, eftersom vi då kan vara ute i skog och mark hela vinterhalvåret utan att behöva ta hänsyn till den rätt tillbakadragna solen. Jag kan fara ut och köra galoppintervaller klockan åtta på kvällen om jag vill, utan att mörkret på något vis har något att säga till om. Det är verkligen ovärdeligt!
.
Våran vagn hittade vi hos Westerdals http://www.westerdal.se/ Rekomenderas varmt!
.
Vår Pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback