Denna dag alltså

Jag har alltså inte varit hos Pirat idag, och kommer så inte heller vara imorgon. Idag har jag istället ägnat mig åt gyttjebad och annat hälsosamt idag. En riktig spa-lördag detta, och bättre ska det bli. Ikväll ska jag nämligen gå och se Owe Törnqvist spela på Aula Nordica, jag har dock ingen riktig uppfattning om vad det innebär men. Mamma gillar honom och fick biljetter i födelsedagspresent, så då är det bara att gå med. Kan ju bli hur bra som helst, vem vet?
.
Imorogn är det tävlingskonferens och körmöte som står på schemat. Ska bli mycket trevligt att träffa alla körmänniskor igen. Vi övergav ju alla typer av tävlingar under hösten, så det var ett bra tag sedan man sågs! Hoppas att det blir ett givande möte och att vi lyckas lösa det som tidigare varit lite problematiskt. Jag hoppas på många tävlingar på hemmaplan nästa år. Jag tror noh inte att vi kommer färdas i någon större utsträckning, eftersom vi enbart kommer köra dressyr och kanske någon precision beroende på hur träningen fortlöper. Hoppas på att se många hurtiga och idérika människor imorgon alltså! Känn ingen press alls.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Vi kommer å ses i morgon. Fast jag kan INTE räknas som hurtig på något vis. Idérik? nja inte de heller men nyfiken på vad som är på gång

2011-11-12 @ 20:43:38
Postat av: Sofia

Det låter bra det med, om inte annat så lär vi väll bli både hurtiga och fullproppade med idéer innan dagen är slut imorgon kan jag tro ;)

2011-11-12 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback