Knakande andetag och trasiga selar

Det får man av tömkörning ska jag säga er... Rätt mör efter gårdagen, fast jag inte tyckte det kändes så jobbigt då. Det är ju det där med att saker ofta kommer efter. Hästarna var ju som sagt duktigt i alla fall så Pirat var väl förtjänt en liten promenad idag. Vi fick sällskap också, vilket gjorde det hela mycket trevligare!
.
Tillbaka till den förbaskade selen! Den ska reklameras på momangen. Galet att den inte håller för lite normal tömkörning. Dålig kvalitet tycker jag verkligen. Tänk om jag haft en vagn bakom hästen och svanskappan släppt?! Då hade vi fått både balsele och slaggjord hängande bakom rumpan, ner på marken. Inte kul alls. Man kan väll säga att det var tur att den gick sönder nu då, så vi slapp ha eländet i vagn fler gånger. Vi har kört totalt fem gånger med den och tömkört ungefär lika många.. En ny däckel måste vi ha, en som håller, och där med basta.

Kommentarer
Postat av: Else-Marie Vikström

Du tränar flitigt ser jag ! Åker till Flyinge i helgen. Ska bli spännande ! Vi är fyra från V-botten.Eva Lindström,Håkan Lundmark, Ulrika Nilsson och jag. Lycka till med träningen. Skicka selen på retur !

Elle

2011-11-18 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback