Tömkörning vs. Tentaplugg

Båda sakerna borde jag ägna mig åt. Båda sakerna vill jag ägna mig åt. Får jag bestämma proportionerna själv blir det 9 delar tömkörning och 1 del tenta plugg. Tyvärr tror jag denna veckas recept ser lite annorlunda ut. Ganska mycket tvärt om, för att vara exakt. Tömkörde Pirat 20 minuter igår och hoppas på samma sak idag. Kanske lite längre till och med! När jag nästa gång lyckas ta en paus från alla olika RNA processer och labporativa metoder så ska jag göra ett tränings schema för Pirat. Okej, nu måste jag läsa igen för att kunna ta paus. Man kan ju inte gärna ta paus i pausen, eller det kanske man kan? Nej, åter till alla 1000 häften och grafer, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback