Goodbye blue sky?

Snart är hösten också slut. Allt går så fort och ändå känns det som om tiden står still. Oktober är min absoluta favoritmånad, med alla vackra färger, nya lukter, ljud och omisskännliga gula sken. Allt blir så vackert! Om det inte var för att man vet vad som komma skall skulle man kanske kunna njuta av det mer, jag vet inte. Det känns i alla fall tydligt nu att dagarna blir allt kortare och kvällarna ogenomträngligt mörka.
.
Just nu förlitar jag mig på att ett par luddiga ponny-öron, några vackra ord, och en vacker melodi spelad på radio ska hjälpa mig att inse att oktober fortfarande finns kvar. Än är det inte över. Snart, men inte riktigt än. Hoppas ni njuter av den vackra höst vi har, det försöker jag göra. Förhoppningsvis stannar den med oss ännu några dagar. Håller mina tummar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback