Nu är stunden inne

Idag är dagen då det ska ske, det vi alla väntat på. Dagen D. Idag ska... håll i er... Pirat få arbeta på banan igen! 5 hela minuter med ett träns på huvudet, skrittande på banan. Detta är storartat! På riktigt alltså, jag kan knappt tro det, men jag har bestämt mig. Det är trotts allt inte så stor skillnad på skritt och skritt, för skelettet alltså, men för musklerna blir det skillnad. Nu ska deras minne långsamt återuppväckas igen. De var faktiskt till för något speciellt! De har alla en uppgift, och idag ska den åter introduceras. Jag kan knappt vänta, men först två timmars föreläsning och labbrapport skrivande. Behöver jag säga att jag helst av allt skulle åka till stallet nu på direkten?

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Åh va spännande! Hoppas att du kan hålla fokus på skolarbetet först!

Hoppas att du och Piraten kan njuta av att få arbeta "på riktigt igen" 5 minuter är ändå 5 minuter och kan ge enorm tillfredsställelse.

2011-10-28 @ 09:53:49
URL: http://livetmedshettis.blogspot.com
Postat av: Siri

Labbrapportskrivande som är så skoj? Nu tycker jag att du felprioriterar... ;)



Kul ju!! :)

2011-10-28 @ 14:27:23
URL: http://payday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback