Upphittat: 10 cm rent helvete!

Nu har veterinärerna äntligen hittat anledningen till febern och svullnaderna!!! De gjorde en ordentlig undersökning av skapet. Letade noga på både in och utsidan. Långt uppe hittade de ett litet hål i ena väggen. Skumt, sa de och plockade fram sitt endoskop och gick in i hålet och tittade. Långt där inne hittade de något spännande; nämligen en 10 cm lång pinne! Veterinären berättade att alla hade blivit så glada att de skrek högt när de fick se den, det gjorde jag med när jag fick höra det. Tänk, de har hittat något, och inte vad som helst heller, utan ett 10 cm långt pinn-helvete!
.
De trodde att det hade varit en lång pinne som gått in, och att toppen gått av och stannat där inne. Hur sjutton han lyckats med detta kan jag för mitt liv inte förstå. Vi börjar´dock tyvärr bli rätt vana vid veterinärer som säger saker som "Under hela min karriär har jag aldrig sett något liknande" eller "Det här var något helt nytt för mig"... Men det är ju trots allt Pirat vi pratar om så vad kan man förvänta sig, om inte något extraordinärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback