5 min åt gången

Dagens lyckligaste stund är när Pirat får komma ut ur boxen och gå ut på stallplanen. Han riktigt lyser! Om det gick skulle han vilja titta på allting, lukta på allt, och lyssna på allt som låter. Tro mig han försöker ivrigt, med blandat resultat.. Vi jobbar med hjärngympa på vårat eget sätt helt enkelt. Jag menar vad kan vara mer rogivande än att stå och lukta på lite grus? Jag har iaf svårt att tänka mig något. Pirat också, uppenberligen. Men det som gör honom glad gör mig glad, så vi jobbar på. 5 min åt gången studerar vi den verkliga världen, dess små finurliga och fantastiska delar. Tänka sig, gruset, träden och husen finns kvar varje gång man kommer ut. Fascinerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback