Dan före dan före hämtningsdan!

Eftermiddagen har spenderats i stallet, med att bära en oändlig massa saker fram och tillbaka, sortera samma saker, städa, och göra iordning boxen. Som tur hade jag Celina till min hjälp, så det gick relativt smärtfritt och fort! Hon har nu, som jag tidigare försökt förklara för henne, förstått vidden av hur farligt det är att umgås med mig. Mina konstigheter smittar helt klart av sig, hoppas bara att hon inte blir avskräckt, men det tror jag inte!
.
Vi var iaf mycket produktiva och gick lös på allt ifrån torvbalar och spindelnät. Så stallet börjar nu vara redo att ta emot Pirat, lite småfix kvar. Men det har Elin lovat att göra klart innan vi kommer upp på Onsdag. Nu återstår bara för mig att hitta mig en billig flygbiljett (jag är galet höjdrädd och flygrädd så jag vet inte riktigt vad jag håller på med men!?) så är vi redo för nästa fas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback