En liten glimt framtid!

Åh, idag pratar veterinärerna om att Pirat snart är redo att komma hem! Det har helt klart varit pinnen som ställt till mest av allt det akuta han drabbats av. Frakturen är såklart långt ifrån färdig läkt, men de tycker att den verkar stabil, och att han skulle må bra av att komma hem snart! Jag kan knappt fatta det här... Han kanske kommer tillbaka trots allt!
.
Jag hoppas så innerligt att det blir så. Saknaden är enorm, men jag vill inte ställa in mig för mycket på det. Om något hinner hända innan menar jag. I början på nästa vecka ska de släppa lös honom från hängmattan för att övervaka honom där några dagar, utifall något trauma inträffar när han står lös. Om inte är han redo att komma hem! Hem till oss igen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback