Nu är han hemma!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Hittade din blogg via en annan blogg om hästar och körning och blev så gripen av ert öde. Jag har också helt "snöat in" på körning, av den enkla anledningen att min häst inte riktigt håller för ridning. När jag nu läser om din skadade häst känner jag igen mig och vet ganska väl vad du går igenom. Jag har också rehabiliterat en skadad häst tillbaka till arbete (även om det inte var en lika akut skada som en fraktur) så jag vet att det går, men också att det krävs hårt arbete och mycket tålamod. Men det är värt det, fast det vet du ju redan!

Håller alla tummar för att din fina ponny blir frisk igen! Kommer att fortsätta att följa din blogg för att få veta hur det går för er.

Postat av: Torill

Håller fortfarande tummarna för att ni tar er igenom detta tillsammans.

2011-09-17 @ 07:25:41
URL: http://frassehubbevera.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej, tack så mycket! Vi ska verkligen göra vårt bästa och hoppas att detta går vägen.

2011-09-20 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback