Kaos-Kålmans och Peppiga-Piren

Helgens träning har givit väldigt varierat resultat. Witterpir har varit väldigt fin och medgörlig, medan Pirat har varit stretig och ofokuserad. Spännande. Jag tolkar detta såhär:
- Witterpir har funnit sin motivation och kommer fortsätta att bli bättre och bättre.
- Pirat vill visa mig att jag inte får ta honom för självklar, och att jag måste få känna hur det varit tidigare så att vi inte kommer tillbaka dit.
Kanske är det inte så, kanske är det just det. Efter gårdagens kaotiska körpass med Pirat (där vi förövrigt lekte giraff och dragkamp) behöver jag intala mig att det är så. Flash backs från 2008-2010 är inte trevliga. Nu är det 2012 och det ska bli vårt år, det verkar Witterpir förstått iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback