Motion över pinnar

Även körhästar kan springa över pinnar. Det är en bra metod eftersom de automatiskt lyfter benen mer och höjer ryggen. Om man, som jag, inte vill sitta på hästen när detta pågår så kommer här en demonstration av två metoder som funkar bra!
.
Longering av Pirat. Jag longerar aldrig längre stunder på volt, utan om vi ägnar oss åt motion i en lina är det alltid över hela ridbanan och aldrig i träns, eftersom jag tycker det blir så fel. Det är omöjligt att säga rätt saker till ett bett med bara en lina eller två inspänningar, så det låter vi bli. Obs, ignorera min oranga regnjacka (jag hade glömt min hemma.. mitt i vintern jag vet. Knäppt, men så var det!)
.
Tömkörning av Witterpir. När det endast är bommar så tycker jag att det är viktigt att de är fortsatt eftergivna även över bommarna. Bommar ska nämligen inte vara någon ursäkt för giraff-motion. Och fokusera på bakbenet, nog blir de aktiverade alltid!

Kommentarer
Postat av: Else-Marie Vikström

Snösimning inte så dumt heller ! Stickan tycker det är jättejobbigt !

2012-02-29 @ 20:14:27
URL: http://www.123minsida.se/KvarnrisHast
Postat av: Sofia

Det är verkligen superbra! Blir nog ett sådant träningspass i helgen, nu när träningen i Flarken är inställd..

2012-03-01 @ 15:46:21
URL: http://korning.blogg.se/
Postat av: Siri

Sv: Älskar dem också! Varit tagen sen första låten gick på p3 (måste ha varit flera år sedan, eller?) men tycker de blir bättre hela tiden!



Tips, eventuellt: Du har ju haft lite krångel med inläggen, att layouten blir fel? Du surfar inte möjligtvis med google chrome? När jag gör det får jag nämligen samma problem, medan det går bra i explorer... ;)Kanske värt att testa?



Kramar

2012-03-01 @ 16:10:13
URL: http://payday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback