Regler är till för att brytas

Två dagar senare.. Inte har jag väll ridit båda hästarna idag? Nej det vore ju dumt, så kan inte vara fallet. Fast, jo, kanske var det så ändå. Imorgon finns dock inget krav på att jag måste kunna gå ordentligt, så inga problem. Saken är den, att om det är -22 grader eller kallare så blir det lite småkallt att sitta i en vagn, speciellt om man varit ute hela dagen, innan man besöker stallet. Därför är ridning en bra idé, man håller sig varm och kan motionera den tid man vill. Jag hade aldrig klarat 1 tim och 20 min i vagnen ikväll, men på Pirats rygg gick det utmärkt. För Witterpir fick det dock räcka med 50 effektiva minuter, någon måtta får det vara.
Jag höll nästan på att glömma det viktigaste! Gissa vad jag och Pirat gjorde idag.. Vi galopperade! Wii så glad jag blev, det var fem månader sedan sist. Ytterligare en sak att öva på; korrekta samlade galoppfattningar från skritt. Vi börjar imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback