Idag, då blir det av!

Jag har inte suttit i en vagn på ungefär två veckor nu.. Riktigt riktigt illa! Båda hästarna har fått kliva åt sidan för tentaplugg och labbrapporter, men idag blir det träning igen. Pirat ska fortsätta bygga på sina mycket bristfälliga ryggmuskler medan Witterpir får köra lite mjukgörande övningar i vagn.
Pirat tycker inte om att vila, han blir både sur och seg efteråt. Därför har jag tagit ut honom på två små träningspass under veckan, men det är inte mycket att hänga i julgranen. Jag börjar bli riktigt stressad inför den stundande säsongen måste jag säga.. Snart är det dags för den första tränar körningen och sedan är det dressyrcup och innan man vet ordet av är allt igång! Huu, panik. Snart till stallet alltså. Ska bara göra ett tränings schema först!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sv. Absolut kan jag göra det. :) Bara att säga till när det är dags. :)

2012-01-22 @ 00:33:35
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback