British Driving Society

Letar efter event relaterade till körning som eventuellt kan besökas under vår resa. Har hittills funnit några intressanta sidor kopplade till http://www.britishdrivingsociety.co.uk/ , vars sida jag har varit en flitig besökare på tidigare. England är ju verkligen ett spännande land för körning, med sina speciella traditioner och liknande. De har även en speciell Cormwall sida:
http://www.cornwall.britishdrivingsociety.co.uk/events.htm
och det ser ut som om det faktiskt ska vara någon form av evenemang när vi är där. Spännande! Jag ska lägga fram förslaget till mitt förträffliga resesällskap och se vad han tycker om idén. Har inte riktigt kommit fram till hur långt bort det är, i förhållande till vart vi ska bo, men jag ska se om jag hittar det.


KNIGHT FRANK ROYAL JUBILEE
CARRIAGE DRIVING SHOW

TO BE HELD AT
CARGOLL FARM, ST NEWLYN EAST
By kind permission of Mr T Odgers
SIGNED FROM CARGOLL CROSSROADS
30th JUNE, 1ST JULY, 2nd JULY
10AM START
TO INCLUDE ROAD DRIVES AROUND
ST NEWLYN EAST
Saturday 30th June Showing Classes
Sunday 1st July Exercise and Pleasure Classes
Monday 2nd July 15 mile Road Drive
OSBORNE, VICTORIA FOODS, AND RED ROVER QUALIFIERS
Please Contact: Mrs B Ball, Show Secretary Treolwyn Stud, Bowling Green, Bugle,
St. Austell PL26 8RN
[email protected]

Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback