Det går framåt för vissa!

Witterpir och jag är återigen i en sådan period då allting går bättre och bättre varje pass, och varje minut av träningspasset för något nytt med sig. Det är verkligen roligt! Hon är lite svår på det viset att hon kräver mycket övertalning innan hon kan inse storheten i något. I början sprang hon mest ner i diket, sparkade bakut, eller travade iväg med oss, men nu har hon blivit väldigt lyhörd.
Det är spännande att tänka tillbaka på hur det lät tidigare i höstas när vi skulle ut och träna. Att säga att jag var lite negativt inställd till det hela är en grav underdrift, jag såg inget nöje i det alls. Jag insåg dock att det är orättvist att jämföra röda och svarta russ, så när jag slutat med det, och Witterpir funnit sin plats och börjat lyssna började vi helt plötsligt ha väldigt roligt tillsammans.
Vår trappa ser ut ungefär så här:
En katastrof-Ett måste-Roliga stunder-Trevligt arbete-Hoppfull utveckling

Kommentarer
Postat av: Siri

Ser jättefint ut ju!



... men rosa skydd? ;) ;p

2012-03-18 @ 13:54:59
URL: http://payday.blogg.se/
Postat av: Susanne Mellberg

Vad roligt att se bilder! Det ser verkligen fint ut!

2012-03-18 @ 18:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback