Världens bästa födelsedagspresent!

Jag har verkligen fått den, världens bästa födelsedagspresent! Min ponnys näsa verkar nämligen må bättre nu. Jag har kört honom två gånger denna vecka, med hjärtat i halsgropen, och utan att ta ut för mycket i förskott så tror jag att jag kan säga att det blivit bättre. Rätt mycket bättre faktiskt. Under dessa två pass har Pirat inte kastat med huvudet en enda gång, och endast frustat en gång (vilket var en normal frustning efter en stunds arbete).
Båda körpassen har innehållit rörelse i alla tre gångarter och varit 45 respektive 50 min långa. Veterinären tyckte således att jag ska fortsätta med motionen i kombination med salva i en vecka till. Vi har även fortsatt förbud mot grimma och nosgrimma, och allt annat som ev kan tänkas störa vävnaden på Pirats näsa.
Wiii jag är så glad! Peppar peppar ta i trä, hoppas detta fungerar nu. Pirat har iaf som sagt givit mig världens bästa födelsedagspresent, och det tackar jag för. Jag hävdade dock att han var lite dålig på att slå in den, men när han hävdade att han gärna kunde fixa så han fick ha ett bandage runt näsan om det skulle glädja mig, så ändrade jag mig snabbt! Det är bra som det är.

Kommentarer
Postat av: Siri

Guud vad skönt!!

2012-03-23 @ 19:42:23
URL: http://payday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback