Mycket på gång..

Just nu känns det som om jag försöker göra allting samtidigt. Antingen blir det jättebra, eller så går det inte alls. Tyvärr får Witterpir stå tillbaka lite med träningen denna vecka, eftersom andra ting med deadline och krav på närvaro tar all tid. Jag inser svårigheten med att slutföra ett examensarbete med rapport och presentation, samtidigt som en annan kurs ska avslutas med liknande upplägg, och två nya påbörjas.
Sedan ska vi fly staden i slutet av nästa vecka också! Det kan bli spännande. Detta innebär också att det finns en massa saker som jag vill hinna med innan jag far, och egentligen tycker är viktigare än det mesta, men inte riktigt kan prioritera fullt ut.. Längtar till hästar på gräsmattan, skrivarstunder i skuggan under ett av äppelträden, och midnattsritter under en hög och djup himmel.
Mycket snart efter sommar-flytten ska jag dock spinna vidare på temat, fast dra det ungefär sju steg längre.. Jag ska nämligen fly landet! Hör och häpna. Vi ska leka både danskar och engelsmän i lite mer än tre veckor. Det är galet, Galet! Men det ska bli så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback