Veterinären igen den 5e

På tisdag har vi återbesök hos veterinären i Vännäs ang Pirats näsa. Det är svårt det där.. Jag tycker inte han blivit ett dugg bättre, enda skillnaden är att han vilar och därför inte provocerar sine nerver och därför inte skakar. När man går på promenad och han blir lite exalterad kommer skakningarna dock som ett brev på posten. Undrar just vad han har tänkt min lille prins.
Hostan är också tillbaka som aldrig förr! Vissa stunder hostar han minst 10 gånger i minuten. Han mumsar dock glatt vidare på sitt gräs, medan det låter som om han förösker hosta upp en elefant eller något liknande. Hm, nej. Detta måste styras upp. Vår fina veterinär skulle konsultera Strömsholm och höra vad de tycker, vilket låter tryckt. Jag gillar veterinärer som inte är rädda för att få hjälp att lösa ett problem. Det visar på styrka och oändligt mycket mer intelligens än de som ska klara sig själva, även om de inte klarar sin uppgift, tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback